Glitter Star Foam Stickers

ZOOM IN

More Views

Double tap to zoom in

Pack of 150
G814
£2.99

In stock

10%

When you buy this product £0.25 cash-back will go to your nominated school, group or charity.

 
Details
  • 7 assorted colours - Red, Yellow, Silver, Purple, Blue, Orange & Pink
  • Sticker sizes 15mm, 35mm & 50mm
  • Add shining effects to all crafts and decorations!
  • Made from sparkling glitter foam
  • Use with our card blanks, card shapes and much more
  • Perfect for card making, collage and all crafts

Frequently Bought Together

+ +
=
Total Price: £8.49

  1.    This itemGlitter Star Foam Stickers (Pack of 150) £2.99
  2.    Self-Adhesive Dazzle Dots (Per pack) £2.75
  3.    Holographic Self-Adhesive Stars (Per pack) £2.75

Product Description

Add shining sparkle effects to crafts and decorations! 150 stickers per pack in 3 sizes - 15mm, 35mm & 50mm. 7 assorted colours.

Customer Reviews

21-Aug-2016

Product:
Service:
Good service and mostly great products.

18-Aug-2016

Product:
Service:
Service rating: I have used yellow moon products in the past when my children were young and now I use it for my grandchildren. Lots of fab craft stuff!!
Service is brilliant and very fast. Packaging very good. Will be a long term customer!
Product: Great for decorating cards more festively. Brilliant colours!

15-Aug-2016

Product:
Service:
Always the first place I look for craft materials for the museum. Great service. Fast delivery.

28-Jul-2016

Product:
Service:
Service rating: Excellent service
Product: Exactly what it says on the label

10-Jul-2016

Product:
Service:
Service rating: Good clear website, reasonable prices and quick delivery.
Product: Love the colours and sparkle bits.

08-Jul-2016

Product:
Service:
Service rating: Always reliable
Product: Good product

08-Jul-2016

Product:
Service:
Company is really good an always have every thing we need !! Never had any problem with previous orders but with the last order we placed we paid for 2 day delivery( as we have a special event on and needed the resource ) and the products didn't arrive until the 3rd day so we paid extra for delivery and it didn't arrive when needed but other than that it's all really good

26-Jun-2016

Product:
Service:
Service rating: Products arrived in perfect condition and on the estimated delivery date.
Product: Really sparkly and easy to stick on.

26-Jun-2016

Product:
Service:
Service rating: Courier service was very poor. I ordered next day delivery and waited in all day. Tracking system reported that the driver had found noone in and had left a card. No card left and no sign of delivery driver. I contacted the company who were not helpful at all. I would suggest that yellow moon changes it's courier company as this is letting your great company down
Product: Courier service was very poor. I ordered next day delivery and waited in all day. Tracking system reported that the driver had found noone in and had left a card. No card left and no sign of delivery driver. I contacted the company who were not helpful at all. I would suggest that yellow moon changes it's courier company as this is letting your great company down
I am sorry to hear, that you did not receive your parcel within the delivery time as expected. I thank you for bringing this matter to our attention. Under the circumstances, I have requested for the delivery cost to be refunded. I would like to apologise for any inconvenience caused on this occasion.

Thanks

25-Jun-2016

Product:
Service:
Service rating: I ordered paying extra for a two day delivery. I ordered before 14.00hrs on Wed and the delivery arrived at 18.00 on the following mon. I needed the things for the sun. No help whatsoever. I sent an email to them and still have not had a reply. Don't have the time or energy to keep sending email so just won't use them again.
Product: Very good for all sorts of creative art.
I am sorry to hear, that you have not received a response from us. I have tried to locate you email (as above), however we do not appear to have received this email and would therefore like to apologise for you not having received a response. I have also looked into the date and time in which your order was placed. It appears that your order was indeed placed on the 8th Jun, but at 14.40. Please be advised, that I have emailed you directly with further information regarding this matter.

Thanks

23-Jun-2016

Product:
Service:
For the second time yellow moon failed to deliver my items within the 4 to 5 working days that they say they will. Hence my parcel didn't arrive in time for the party. I am sorry to hear, that your parcel did not arrive within the delivery time as expected. Under the circumstances, I have refunded you for the delivery cost charged on this occasion. I would like to apologise for any inconvenience caused in this matter.

Thanks

08-Jun-2016

Product:
Service:
Prompt delivery of quality items